luni, 26 decembrie 2011

Te-am visat azi noapte...
Nu mă întreba de ce sau cum...pur şi simplu te-am visat.
Nu o fac des, tu doar stii, dar când o fac..simt în mine acea mică bucurie pe care nu ţi-o pot explica, mă trezesc cu acel zâmbet inocent,de care nici nu-mi dau seama că există pe buze...e atât de fin acel moment de buimăcime dintre vis şi realitate, încât combinându-le, pentru câteva clipe îmi apari Tu  lângă mine. Nu durează mult, nici o secundă astronomică..dar păstrază puterea unor ore de extaz.
Nu vreau să trăiesc din asta, după cum ţi-am zis şi ţie, e o falsă alimentare cu noi...de aceea nu încerc să retrăiesc acele clipe...eu aştept o clipă a realităţii cu Tine, alături, ţinându-mă de mână, cuprizându-mă călduros şi sărutându-mă gingaş pe frunte...
Încep să-ţi înţeleg visele,sa-ţi înţeleg fericirea de dimineaţă şi plăcerea somnului......mă bucur că existăm şi acolo...într-o altă lume :)

Te pup dulce

13 comentarii:

  1. Iată ca iubirea te-a molopsit și pe tine cu prezența persoanei dragi în razele dimineții:)
    de vei mai avea așa clipe, mușca-mă de buze, poate voi simți:D :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D ok, sa nu te miri atunci de ce te frige :P

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ma voi mira.. imi voi aminti de aceste comenturi si imi voi da seama:)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, indragostitii isi creeaza o lume aparte, pe care o stiu doar ei. Fie ca dragostea ta sa ramana eterna.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc Loreta, sper ca nu numai eu sa iubesc etern :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa aceasta postare a ta.
    Chiar imi place sa-ti citesc randurile. Gasesc in ele acea sinceritate inocenta a dragostei care iti descrie fiecare clipa din viata.
    Succes in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  7. cum adica nu numai tu? :(
    eu deja demult iubesc etern!!!!!! :) :P
    Multumesc tuturor de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabriela, multumesc pentru cuvinte frumoase... cândva nu ştiam să iubesc, acum ştiu, dar mă întreb : o fi aceasta iubirea la care toţi râvnesc si de care toti se tem?

    RăspundețiȘtergere
  9. He...nu poti zice ceva ce tine de viitor...exista si fraza: eternul poate fi o clipa :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai da, dar si tu ai spus ca iubesti etern, semn ca si tu esti convinsa de aceasta:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant ;)) Si iti dau dreptate...eternul poate fi o clipa! Traieste-ti clipa! Sper sa mai aduci ceva nou pe acest blog pentru ca ar fi pacat de el, scri foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere

esti martor...