miercuri, 24 octombrie 2012

:D ma amuza acest fapt dar stiu ca e si la tine problema aceasta : MESAJELE - nu mai incap in telefon!!! :))))
uite ca azi chiar m-am enervat si am inceput sa fac curatenie in inbox....am inceput sa citesc mesaj dupa mesaj ca sa le sterg pe cele mai putin valoroase...citind doar inceput mesajelor am ramas uimita, uite ce-mi iesea :)

"^_^  love...nu plange ingerasule...eu te love...nu iti fa griji..sunt fericit...Da!!! ca deobicei!!...apropo: arati senzational..esti perfecta..:) sa stii oricum..eu cred ca..stiu ca vrei..am de gand..nu e adevarat..Nu..ma simt..si monitza te iubeste..noapte buna scumpa..mi-e trist..noapte buna ingerasule..cam asa..fara tine..Daaaaa!!!...nu doar te iubeste...KISS..placerea mea..aaaa! Formidabil!!!....eu tot :(...dar nici nu stiu..nu vei fi nefericita...stiu ca ma iubesti...nu se incepe nimic...apropo, azi esti atat de frumoasa si fermecatoare...:D deseara vin la sigur..am nou pseudonim : Djast Mony :P...printesa gingasa si placuta...iubi,iubi,iubi....yooo tooot (kiss)....foaie verde garofita, iar ti-a scris a ta monitza...e chiar asa...cand te vei trezi..si o viata ar fi putina ca sa fiu mereu cu tine..mersi,dulcea mea...sarmanul ingeras..eu tot te iubesc..eu tot :( vin la mine...si eu!..vino..imi vine a lacrima de fericire..ma ia tristetea si melancolia...buna dimineata Printesa..nu voi dormi asta noapte..candva a fost...NU! NU POT! INTELEGE!...:( eu fara tine nu pot trai:(...eu alta nu vreau sa creez..eu o vad frumoasa...pt mine si asa discutie, e un cutit in spate...nu intoarce vorbele mele..ce-i cu tine?...nu ma supraapreciez...eu oricum..stii, pe langa imposibilitatea mea..joi privirea ta vorbea altfel....nu eu trebuie sa ma bucur....Nu,eu nu vreau viata fara tine...eu azi cu mare drag...nu vb asa..de aveai ocazia sa fii EU macar pt o zi...nu trebuie sa ne certam...eu nu am ce-ti spune...si de ce sa revii pe pamant...nu sunt agresiv cu tine...eu sunt perechea ta potrivita...si totusi de ce nu inmultim fericirea...nu vezi?...in ultimul an...imi pare rau...inexplicabila reactie..tu astea toate le-ai meritat..dar pt ce sa respect?...nu se intelege nimic...de ce asa vorbesti?...bine,lasam...dar la cat?...de ceva...scuze...Daaa...Noapte buna...numaidecat te sun...NB,vise cele mai dulci....NB scumpa mea...:( da, e trist fara tine seara..."

sunt de acord ca in unele momente sensul este cu tot altul dar si asa se intelege ceva :P

TE   IUBESC   ENORM   MONYTZA !!!!


5 comentarii:

  1. INCREDIBIL! si adevarat!
    cata originalitate peste mesajele mele :) esti ca deobicei BRAVO!!
    Cred ca de revin si eu cu asemenea msj din sms-urile tale, va fi deja plagiat :D dar oricum o voi face si eu :P
    M-ai si dat de gol...dand la iveala numele meu si pseudonimul... :D
    Si Monitza te iubeste TARE! TARE!

    ....foaie verde garofita, iar ti-a scris a ta monitza... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa fim Fericiti!!! Si stiu ca nu fac totul pana la capat ca sa fie asa... sper sa iti fie mereu cat mai bine si mai placut langa mine...

    RăspundețiȘtergere

esti martor...