marți, 25 octombrie 2011

Este vântul ce-ți cântă, nu eu:
- Ești a mea!
…………….Ești a mea!
………………………..Ești a mea!


E doar seara ce te aștepta
Sub tăcerea cântărilor mele.
- Nu visa!
………….Nu visa! 
…………………..Nu visa!
Visul tău e aici, printre stele.


Iară-și iarbă mă voi răspândi,
Ajungând la picioarele tale,
- Nu gândi!
…………..Nu gândi!
……………………..Nu gândi!
Prinde-aromele mele reale.


Mică stea, coborând din etern,
Îţi șoptește cu șoapete tăcute:
- Dragă She!
……………Dragă She!
………………………..Dragă She!
I-a visările mele plăcute.


Sunt o lacrimă dulce de-a ta
Rătăcită în tainele tale,
- Dragostea!
…………..Dragostea!
……………………..Dragostea!
Ți-e regina din taine rozale.

Și-am să plec de la tine în zi,
Cu zâmbirea pe chipu-mi redată…
- Mă-ncălzești!
…………….Mă vrăjești!
…………………………Mă iubești!
Încât nu voi muri niciodată.

8 comentarii:

  1. Ce postare minunata!E o poezie care tranzmite atata caldura!Off..e minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai cat imi place;;)Geniala as putea spune.Imi place foarte mult cum suna acele versuri.Ce sa mai .frumos!Felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  3. te seduce muza in ore plictisitoare? :D
    ce sa zic..draguta poezia :P

    RăspundețiȘtergere
  4. She -> posibil :) E doar un mic moment de inspiratie, in ce priveste aceasta poezie.

    Danyela si Raisa -> noi ne bucuram de vizitele voastre(cred ca sunt in drept sa vorbesc pt amandoi). Multumesc pt atentie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fara cuvinte:D Si cuvinte dar un lucru in plus ce o face si mai frumoasa felul in care sunt asezate cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos...îmi place structura, e unică, e magică, te cheamă să citeşti...

    RăspundețiȘtergere
  7. uauuu...frumos...foarte frumoasa poezia

    RăspundețiȘtergere

esti martor...