marți, 18 octombrie 2011

        Rasfoind printre ganduri aruncate pe foaie, am dat de ceva, ce mi s-a parut interesant, citeste:
         <<  Inca dormi. Iar eu de dimineata ma trezesc. Vin spre casa ta sa iti deschid toate usile, - florile, pasarile, copacii, soare si campurile, totul ce le intalnesti cu primele clipe unei noi zile, eu trebuie sa le verific.
Ma uit de e privighetoarea-n cuib, de-i gata azi ea sa iti cante, de apa-i pura si curata, cana treaza de te-asteapta; pentru ca clipind din ochi abea întredeschisi, defapt abia mergand leniv, vei veni la ea sa iti potolesti setea de dimineata. Neaparat voi controla de cerul e curat, care din flori sunt abia inflorite, ca poate una din ele sa o rup si sa ti-o asez fin la ureche, si stii? – ce mult eu nu as vrea ca roua sa dispara inainte de a te trezi, sa poti simti acele picaturi de apa lasate de noapete  tie si numai tie. Si nu pentru ca ai suparat-o cu ceva, ci pentru ca se lasa trista cand ii vine timpul sa te paraseasca.
        De-ai vedea cat de faimoasa e natura dis-de-dimineata, de parca e un imens magazin cu cadouri, unde langa rafturi mult sezand ma tot gandesc ce sa iti placa. Si am ales rasaritul de soare ce abia-abia isi croieste drumul  pasarilor zburatoare in jurul lui! Pentru tine eu l-am intalnit cu o privire fericita, de parca eu l-am colorat in culori vii ce incep a lungi tesand fire lungi, asa numite raze, ce se intind intrecandu-se una cu alta, care din ele ajunge prima la tine...
       Te vei trezi cu zambetul pe fata, deschizand apoi ferestra ca pe niste aripi si ti se va arunca in priviri o lume cu totul inedita, o lume noua pe care eu am deschis-o pentru tine; te va mangaia umbra copacilor, privighitoarea iti va mangaia auzul, roua te va astepta in lacrimi, iar soarele, cel indrumat de mine, va sfasai cu raze neastamparate in manile tale.
Dar modestia mea pastrand
Eu am sa tind a ma preface:-
Ca totul ce tu vezi zambind
Nu din cauza mea se face.

Floarea singura-ti respira,
Roua nu-i trimisul meu.
Soare singur isi inspira
Razele din simeneu...
.........................................................
P.S.
Si ore trec. Te misti, te-asezi,
Privesti, zambesti... si iarasi dormi,
Si iar visezi...
Si inca dormi.
Iar eu spre dimineata ma trezesc! >>

3 comentarii:

  1. Un blog foarte frumos, foarte nou din cate vad, pe care, cu timpul il veti dezvolta foarte mult! Succes, va sunt alaturi, daca aveti nevoie de mine stiti unde ma gasiti. Bafta, si ne auzim!:*
    Take care!

    RăspundețiȘtergere
  2. ◦kyky™♥◦...esti dragutza, multumim mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. >:d< Nu aveti pentru ce, faceti o treaba excelenta!:D

    RăspundețiȘtergere

esti martor...